چهار هزار تخلف سرعت غیرمجاز نوروز امسال در جاده های فارس ثبت شد



علیرضا سیاهپور یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشترین تخلف ثبت شده مربوط به محور ارژن – شیراز (کمربندی خان زنیان) است.
وی اظهار کرد: بیشترین سرعت غیرمجاز ثبت شده به وسیله سیستم های ثبت تخلف نیز 182 کیلومتر، 180 کیلومتر و 178 کیلومتر به ترتیب مربوط به محورهای آباده – شهرضا، شیراز – ارژن و شیراز – سپیدان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: در این مدت، یک میلیون و 292 هزار دستگاه انواع وسیله نقلیه در محورهای این استان تردد کرده است.
وی بیان کرد: 10 محور پرتردد استان فارس در 24 ساعت گذشته نیز به ترتیب شامل محور شیراز – مرودشت و بالعکس، محور رکن آباد – کمربندی اکبرآباد، محور صفاشهر –سعادت شهر، محور شیراز – کازرون و بالعکس، محور شیراز – سپیدان و بالعکس، محور آباده – صفاشهر و کمربندی اکبرآباد – رکن آباد بود.
سیاهپور ادامه داد: بیشترین سهم استان ها از مبدا پلاک وسایل نقلیه تردد کننده در این استان هم به ترتیب شامل استان های فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، کرمان و مازندران می شود.
او گفت: طی 24 ساعت گذشته، بیشترین ورودی خودرو به شهر شیراز نیز به ترتیب از طریق ورودی های مرودشت، کازرون، سپیدان، کوار، فسا و خرامه انجام شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: همچنین از 23 اسفندماه 96 تا پایان روز چهارم فروردین ماه جاری 240 هزار و 453 مسافر در قالب 20 هزار و 609 سفر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی به نقاط مختلف درون و برون استان جا به جا شده اند.
او افزود: از 25 اسفند 96 تاکنون نیز 32 هزار و 508 بلیت نوروزی اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی به شکل حضوری و غیر حضوری پیش فروش شده است.
6122 / 2027



انتهای پیام /*