سه خبر کوتاه از جنوب کرمان



استقرار 40 اکیپ پلیس راه در راههای جنوب کرمان
فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: 40 اکیپ پلیس راه در طرح امنیت ترافیک نوروزی این منطقه فعالیت می کنند.
سرهنگ دادمولا آبکار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اکیپ ها شامل 120 نفر در40 اکیپ سه نفره هستند.
وی با اشاره به آغاز طرح امنیت ترافیک نوروز 97 از 25 اسفند گفت: این طرح تا 14 فروردین سال آینده با همکاری قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان، هلال احمر، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و سایر دستگاه های این منطقه ادامه دارد.
***41درصد ابلاغ های دادگستری منوجان الکترونیکی است
رئیس دادگستری منوجان گفت: برای اولین بار در سال گذشته به طور میانگین 41 درصد ابلاغ‌های این دادگستری به صورت الکترونیکی انجام شد.
حسین شکوهی نسب روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک سال نو افزود: در سال های گذشته ابلاغ های دادگستری منوجان به صورت دستی و حضوری ابلاغ می شد از این رو برای خدمت رسانی بهتر ابلاغ ها برای اولین بار سال گذشته بصورت الکترونیکی انجام شد.
وی ادامه داد: روند ابلاغ الکترونیکی در این شهرستان رشد خوبی دارد و امیدواریم هرچه سریعتر به پوشش 100 درصدی در این زمینه برسیم.
**
توزیع روزانه 470 هزار لیتر بنزین در جیرفت و عنبرآباد
رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان جیرفت و عنبرآباد گفت: بطور میانگین از ابتدای ایام نوروز امسال روزانه 470 هزار لیتر بنزین در مجاری عرضه سوخت جیرفت و عنبرآباد توزیع شده است.
احمد سالاری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک سال جدید افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 میلیون و 820هزار لیتر بنزین و یک میلیون لیتر گازوئیل در مجاری عرضه سوخت جیرفت و عنبرآباد توزیع شد.
وی ادامه داد: با توجه به جاذبه های توریستی و آب و هوای ییلاقی این منطقه شاهد توزیع روزانه 470 هزار لیتر فرآورده بنزین در جیرفت و عنبرآباد هستیم که این مقدار در سطح استان کرمان بعد از نواحی کرمان، رفسنجان و سیرجان بیشترین مقدار توزیع در استان می باشد.
رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان جیرفت و عنبرآباد بیان کرد: تمامی مجاری عرضه سوخت سطح جیرفت جهت سرویس دهی مطلوب به مسافرین نورزی دارای شاخص های ممتاز ارزیابی طرح درجه بندی شرکت نفت می باشد.
وی با بیان اینکه 23 جایگاه عرصه سوخت در جیرفت و عنبرآباد آماده سوخت رسانی به میهمانان نوروزی هستند، تصریح کرد: از این تعداد سه مجتمع خدمات رفاهی در مسیر ترانزیتی جیرفت به بندرعباس با تمامی امکانات به میهمانان نوروزی خدمت رسانی می کنند.
جنوب کرمان از هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر تشکیل شده است.
3029/7450/ 5054



انتهای پیام /*