شناسایی روش های پیچیده قاچاق کالا رویکرد اصلی ناجاست



به گزارش ایرنا، سردار ایوب سلیمانی روز دوشنبه در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) بوشهر با افزود: این امر در صورت تحقق به اقتصاد کشور کمک می کند.
وی بیان کرد: قاچاق کالا از جنبه های های مختلف به کشور ضربه وارد می کند و علاوه بر راکد کردن تولید داخلی باعث افزایش نرخ بیکاری در جامعه می شود.
سلیمانی با بیان اینکه ناجا در سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است گفت: اعتماد عمومی مردم و نظام و ارکان جمهوری اسلامی به پلیس روز افزون شده و اعتبار و شخصیت ناجا رشد پیدا کرده که این افتخاری سترگ برای نیروی انتظامی، مردم و کشور است.
وی اظهار داشت: در ناآرامی های دی ماه سال گذشته، مسئولان از هر جنس، گرایش و صنفی به سعه صدر، اقتدار پلیس و موفقیت های به دست آمده اذعان کردند که این نشان از ارتقای جایگاه پلیس است.
سلیمانی بیان کرد: امروز ناجا به بلوغی از مدیریت و هوشمندی رسیده است که بخوبی مدیریت صحنه و اعتماد جامعه را جلب می کند و نمونه بارز آن کاهش چشمگیر حادثه های چهارشنبه سوری سال 1396بود.
معاون هماهنگ کننده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز اولویت مهم دولت، مجلس و ستاد کل نیروهای مسلح تقویت نیروی انتظامی است.
7212/6043**



انتهای پیام /*