54 هزار گردشگر از خدمات ایمنی و سلامت هلال احمر لرستان بهره مند شدند



به گزارش ایرنا صارم رضایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هجدهمین مرحله طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته در ۱۶ نقطه استان آغاز و تا و تا پانزدهم فروردین ماه جاری ادامه دارد.
وی اظهار کرد: در این طرح اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان لرستان تلاش دارند گام موثری در راستای بهبود رفتار ترافیکی و کاهش حوادث و سوانح رانندگی در ایام سفرهای نوروزی داشته باشند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خدمات دیگری همچون فضای دوستدار کودک، خیمه نماز، توزیع نقشه، بروشور و محصولات فرهنگی نیز ارائه می شود.
وی گفت: یکی از برنامه های تاثیرگذار حوزه جوانان در طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی برپایی کمپین ملی نه به تصادفات است که در استان لرستان تاکنون بیش از پنج هزار و ۳۰۰ نفر به آن پیوسته اند.
وی بیان کرد: همچنین اعضای جوانان با برپایی فضای سلامت سعی دارند نیازهای اولیه نظیر کنترل فشار خون و کمک های اولیه را نیز ارئه دهند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در ورودی شهرهای استان و مکان پرگردشگر دایر شده اند که علاوه بر آن ها 2 پست سیار سحاب نیز کار امداد سرپایی در این طرح را انجام می دهند.
9872/3022



انتهای پیام /*