روزانه 90 هزار غذای متبرک بین زائران رضوی توزیع می شود



سید خلیل منبتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا روزانه 40 هزار وعده صبحانه و 10 هزار وعده ناهار گرم در جاده های قوچان، نیشابور، تربت حیدریه، فریمان و سرخس به مشهد توزیع می شود.
وی اظهار کرد: همچنین هر شب توسط خادمان بارگاه منور رضوی 6 هزار وعده شام بین زائرانی که در مراکز اقامتی مشهد از قبیل مدارس یا اقامتگاه های موقت شهرداری ساکن می شوند، توزیع می گردد.
وی گفت: علاوه بر آن خادمان بارگاه منور رضوی دعوتنامه های مربوط به مهمانسرای حضرت امام رضا (ع) را در ایستگاه های راه آهن، داخل قطارهایی که به سوی مشهد در حرکت هستند، در فرودگاه مشهد و پایانه های مسافربری این شهر بین مسافران نوروزی توزیع می کنند.
منبتی افزود: از دوم فروردین ماه امسال نیز صبحانه و ناهار متبرک در جاده های خروجی مشهد بین زائرانی که این شهر را ترک می کنند، توسط خادمان رضوی توزیع می شود.
وی اظهار کرد: خادمان بارگاه منور رضوی در ایستگاه صلواتی ‘ملک آباد’ در مسیر مشهد – باغچه مستقر هستند و به زائرانی که مایل به استراحت چند ساعته در این محل می باشند، خدمات ارائه می دهند.
وی گفت: براساس هماهنگی انجام گرفته با سپاه امام رضا (ع)، زائرانی که شبها مکانی برای اقامت نداشته و در اطراف حرم مطهر رضوی سرگردان هستند، توسط خادمان به اقامتگاه های موقت این سپاه در مشهد از قبیل مجتمع آیه ها هدایت می شوند.
از 25 اسفند پارسال تا پایان روز هفتم فروردین ماه هشت میلیون و 927 هزار و 42 نفر وارد مشهد شده اند.
7489 / 6053



انتهای پیام /*