بازگشت مسافران نوروزی ترافیک در جاده های مازندران را سنگین کرد



به گزارش خبرنگارایرنا،طبق گزارش اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای مازندران در تعطیلات نوروزی روزانه به طور میانگین افزون بر 100 هزار خودرو در محورهای این خطه شمال کشور تردد دارند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل راهداری مازندران گفت که هم اکنون ترافیک در محور هراز در مسیر شمال به جنوب محورهراز(از پارک جنگلی آمل تا نارنجستان) سنگین و محدوده های تونل تکاور,لاسم و منظریه هردو مسیر رفت و برگشت پرحجم است.
احمد آفرین محمدزاده شنبه شب در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : همچنین ترافیک در محور کندوان در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس (محدوده مرزن آباد تا دزبن)نیمه سنگین است.
به گفته وی ترافیک در محور سوادکوه و کیاسر نیز نیمه سنگین و پرحجم است.
** احتمال یکطرفه شدن جاده هراز در ساعات آینده
فرمانده پلیس راه مازندران گفت که به دلیل ترافیک سنگین خودرویی در محور هراز( آمل به تهران) و کندی تردد احتمال یک طرفه شدن این محور وجود دارد.
سرهنگ علیرضا قدمی شنبه شب به خبرنگارایرنا دلیل تاخیر در یک طرفه کردن محور هراز را تقاضا برای سفر از پایتخت به مازندران دانست.
در تعطیلات نوروزی از 24 اسفندماه 96 تا دهم فروردین 97 افزون بر یک میلیون و 800 هزار خودرو وارد مازندران شدند و در همین مدت نیز یک میلیون و 500 هزار خودرو از این خطه شمال کشور خارج شدند.
مازندران در این مدت رتبه سوم کشور را در تردد خودرویی به خود اختصاص داده است.
6982/1899



انتهای پیام /*