بهره برداری از چند پروژه عمرانی و خدماتی در آبادان و بندرامام خمینی(ره)



به گزارش ایرنا پروژه بهسازی و نوسازی معابر شهری آبادان روز شنبه با حضور جمعی از مسئولان محلی آغاز شد.
حسین حمیدپور شهردار آبادان در این آیین با تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با تفاهم نامه ای که بین شهرداری آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند منعقد شد ، پروژه بهسازی و نوسازی معابر شهری آبادان با اعتباری بالغ بر 820 میلیارد ریال از امروز آغاز شد.
وی افزود:طبق این تفاهم نامه معابر و خیابان های مناطق ذوالفقاری، فاز 4 امیرآباد، شطیط، علوانیه آبادان بهسازی و آسفالت خواهد شد.
شهردار آبادان اظهار کرد: آسفالت شهری آبادان از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و باعث نارضایتی شهروندان شده است.
حمیدپور با بیان اینکه با اجرای طرح بهسازی شهری در مناطق مختلف آبادان به دستگاه های حفار در این شهر تا پنج سال اجازه حفاری داده نخواهد شد گفت:برخی از دستگاه های اجرایی مانند سازمان های آبفا، مخابرات، اداره گاز و سازمان برق زیر ساخت های شهری را کامل نکردند که این مشکل، روند ساماندهی زیرساخت ها را در شهر کند می کند.
یکی ازنمایندگان مردم آبادان درمجلس شورای اسلامی نیزگفت:با پیگیری انجام شده یکهزار میلیارد ریال در بحث بهسازی و نوسازی آسفالت، معابر، روشنایی و دفع آب های سطحی آبادان جذب شد.
جلیل مختار افزود:شهرستان آبادان در 30 سال گذشته اسیر دوباره کاری بوده و از این پس دستگاه های اجرای باید کارهای زیربنایی خود را انجام دهند تا شهرداری کار بهسازی معابر را انجام دهد.
اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز گفت:هدف این سازمان توسعه زیرساخت های همه جانبه و خدمات عمومی با هدف جذب بیشتر سرمایه گذار در آبادان و خرمشهر است.
وی افزود:توسعه خدمات شهری نیز با هدف بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در محدوده سازمان منطقه آزاد اروند است و اگر نتوانیم زیر ساخت های لازم با خدمات عمومی را ایجاد کنیم سرمایه گذار به منطقه ورود نمی‌کند.
وی گفت:در حوزه های بهداشت، سلامت و آموزش زیرساخت های مناسب و سرمایه گذاری خوبی در این منطقه انجام شده است.

** بهره برداری از سه طرح خدماتی – عمرانی در بندر امام خمینی (ره)
سه طرح خدماتی-عمرانی در بندرامام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولان محلی شهرستان ماهشهر به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا محمد عبیاوی شهردار بندرامام خمینی(ره) شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد:طرح توسعه و تکمیل ناوگان حمل و نقل شهری با خرید 3سه ستگاه اتوبوس و 6 دستگاه مینی بوس با سرمایه گذاری 27 میلیارد و 254 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی افزود: زیر سازی و آسفالت معابر کوی آزادی بندرامام خمینی (ره) به وسعت هشت هزار و 700 مترمربع و اعتبار 22 میلیارد ریال از دیگر پروژه های بهره برداری شده امروز به مناسبت دهه مبارک فجر است.
به گزارش ایرنا؛ احداث پارک خطی شهرک مدنی بندرماهشهر در مساحت هشت هزار و 500 مترمربع و اعتبار 55 میلیارد ریال از پروژه بهره برداری شده امروز شهرستان بندرماهشهر بود.
بندر ماهشهر در جنوب خوزستان واقع شده و مرکز این شهرستان بندر ماهشهر است.
7104 /7165/ 6037
خبرنگار:مسعود گادار – آمنه محتشمی** تنظیم:حمیدرضاترابی فرد ** انتشار: عبدالحمید راجی



انتهای پیام /*