235 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد



به گزارش روز دوشنبه ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه استان بوشهر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه موادمخدر در کوه های روستای ‘کنارخیمه’، ماموران انتظامی تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی را در این زمینه آغاز و محل تخلیه مواد مخدر را شناسایی کردند.
سرهنگ سهام صالحی افزود: در بازرسی از محل تخلیه محموله، بدنه یک فروند قایق که قاچاقچیان آن را آتش زده بودند مشاهده شد و با بررسی های میدانی در فاصله 2 کیلومتری محل تخلیه، 2 قبضه سلاح جنگی مربوط به قاچاقچیان و 135 کیلوگرم تریاک را که به صورت بسته بندی مخفی کرده بودند، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاچاقچی حرفه ای موادمخدر که قصد انتقال مواد مخدر از استان فارس به استان خوزستان از طریق محورهای ارتباطی استان بوشهر را داشت، مورد رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.
سردار خلیل واعظی افزود: در این ارتباط ماموران پلیس استان بوشهر با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز در محور کمربندی شهرهای اهرم به برازجان آن را توقیف کردند.
واعظی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی 100 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف و در این ارتباط یک نفر متهم به قاچاقچ مواد مخدر نیز دستگیر شد.
وی بیان کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در اولویت برنامه های نیروی انتظامی است و پلیس هرگز اجازه جولان به سوداگران مرگ نخواهد داد.
شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان در فاصله 50 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
شهرستان عسلویه در فاصله 285 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
7212/6043/7207**



انتهای پیام /*