ترافیک در جاده های کهگیلویه و بویراحمد سنگین است



سرهنگ بهنام ویسی پور دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تردد در جاده یاسوج – بابامیدان محدوده تنگاری دشت روم، یاسوج – سمیرم محدوده تنگ سریز، محور دیل- آرو، گچساران- باشت و سرفاریاب – چرام – تنگ پیرزال به شدت سنگین و تردد خودروها به کندی انجام می‌شود.
وی به رانندگان در این ساعات پایانی آخرین روز از تعطیلات نوروزی تاکید کرد که با توجه به شلوغی محورها با حوصله و رعایت فاصله طولی مناسب حرکت کنند.
وی تصریح کرد: با کوچکترین برخورد در این محورهای شلوغ و پرترافیک امکان تصادفات زنجیره‌ای وجود دارد و رانندگان باید با رعایت نکات ایمنی در کاهش میزان تصادفات و جلوگیری از بروز سانحه رانندگی پلیس را یاری دهند.
فرمانده پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران تردد انواع خودروهای سنگین کامیون و تریلر به جز خودروهای حامل مواد فاسدشدنی و سوختی همچنان تا پایان امشب در جاده‌های برون شهری استان ممنوع است.
فرمانده پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: عزم پلیس برای مقابله با تخلفات رانندگی در این ایام شدت یافته و خودروهای با 2 مورد تخلف در یک روز به مدت 72 ساعت نیز توقیف خواهند شد.
سرهنگ ویسی پور به رانندگان نیز توصیه کرد که به ازای هر 2 ساعت رانندگی در جاده‌ها حدود 15 دقیقه استراحت و مجدد ادامه مسیر دهند.
وی عنوان کرد: میزان تصادفات منجر به فوت در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تاکنون 33 درصد کاهش داشته است.
ویسی پور بیان کرد: حدود 80 درصد تصادفات جرحی و فوتی این استان ناشی از خواب آلودگی و خستگی مفرط راننده بوده است.
کهگیلویه وبویراحمد حدود 6 هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 142 کیلومتر بزرگراه، 505 کیلومتر راه اصلی، یکهزار و 238 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.
یک میلیون و 632 هزار و 84 نفر از 28 اسفند 1396 تا پایان روز 12 فروردین از جاذبه‌های گردشگری و مناظر طبیعی و تاریخی این استان دیدن کردند.
3016/6110



انتهای پیام /*