گردشگران تالش زباله های طبیعت را جمع آوری کردند



به گزارش خبرنگار ایرنا گردشگران منطقه گردشگری گیسوم تالش علاوه بر خودداری از ریختن زباله، آشغال های رها شده را جمع آوری و در ترویج فرهنگ صیانت از منابع ملی و طبیعی همکاری کردند.
منصور غفارزادگان از گردشگران منطقه گردشگری گیسوم تالش غروب دوشنبه به ایرنا گفت: همه در مقابل طبیعت مسئول هستیم و باید در نگهداری آن کوشا باشیم.
وی افزود: با نزدیک شدن به پایان روز طبیعت در این منطقه، ابتدا چند نفر به جمع آوری زباله اقدام کردند و بعد از دقایقی، جمع زیادی از گردشگران به این حرکت خودجوش پیوسته و همه در این کار خوب مشارکت کردند.
معاون امور سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش نیز که در این منطقه حضور داشت، گفت: کار مسئولانه گردشگران و همه کسانی که به حفاظت از طبیعت اهمیت می دهند، قابل تقدیر است و باید با ترویج این فرهنگ نیک در پاسداشت محیط زیست گام های بلندی برداریم.
سید جلال سیدمحمدی ابراز امیدواری کرد که گردشگران دیگر مناطق گردشگری تالش نیز بعد از جمع آوری زباله ها در مکان مشخص، گردشگاه ها را ترک کنند.
وی اظهار کرد: دهیاران پر تلاش روستاها و مناطق گردشگری تالش، آمادگی انتقال زباله های جمع شده در مناطق گردشگرپذیر را دارند.
منطقه گردشگری گیسوم در حاشیه محور آستارا به تالش، ترکیبی از جنگل و دریاست و همه ساله گردشگران زیادی را به سوی خود فرا می خواند.
شهرستان گردشگرپذیر تالش با 200 هزار نفر جمعیت و جاذبه های طبیعی، اقتصادی و تاریخی متعدد در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124/2007



انتهای پیام /*