آیین یوم الله 12 بهمن در گلپایگان برگزار شد



به گزارش ایرنا، این آیین که روز پنجشنبه با گلباران تمثال مبارک حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، اجرای سرودهای دسته جمعی و انقلابی نونهالان، نوجوانان و جوانان، رژه خودرویی تاکسیرانی و سایر برنامه های متنوع همراه بود، سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن اسلامی در بهمن 57 را در یاد و خاطره مردم گلپایگان زنده کرد.
امام جمعه گلپایگان در این مراسم با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) و حضور وحدت آفرین مردم در بهمن 57 به پیروزی رسید تا ارزش های والای اسلامی، اخلاقی و انسانی در جامعه حاکم شود.
حجت الاسلام والمسلمین ‘ سید علی طهماسبی ‘ بیان کرد: امروز به برکت خون مقدس شهدای والامقام پس از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همه مردم و مسئولان با اندوختن تجربه های انقلابی، بیشتر از گذشته و با وحدت و همدلی درحفظ ارزش های انقلاب اسلامی برای بقا و اعتلای هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران و پیشگیری از توطئه و تهدید دشمنان تلاش و ایستادگی می کنند.
امام جمعه گلپایگان با قدردانی از حضور پرشور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در این آیین بر حضور گسترده مردم در مراسم های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به خصوص راهپیمایی روز 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.
به گزارش ایرنا به مناسبت دهه فجر سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از امروز (پنجشنبه) بیش از 70 عنوان برنامه متنوع با هدایت 19 کمیته، یک ستاد اصلی و سه ستاد فرعی و با حضور مردم و مسئولان در سه شهر و روستاهای شهرستان گلپایگان آغاز شد.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی و بیش از 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
7138/ 2093 ** خبرنگار: محمدحسین توفیقی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر



انتهای پیام /*