خدمات الکترونیکی پستی در سه روستای سردشت راه اندازی شد



‘کمال عثمانی’ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 44 روستای شهرستان که دارای مراکز ICT هستند و تا کنون تنها خدمات توزیع مرسولات پستی را دریافت می کردند امسال با راه اندازی طرح USO یا خدمات الکترونیکی پستی در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته علاوه بر خدمات توزیع مرسولات، از سایر امکانات پستی دیگر بهره مند شدند.
رئیس اداره پست سردشت افزود: این طرح در سه روستای نلاس، بیوران و کانی زرد 20 هزار نفر را زیر پوشش برد.
عثمانی همچنین با اشاره به راه اندازی سرویس ثبت نام و تحویل کارت ملی هوشمند در شهر میرآباد از توابع بخش وزینه شهرستان سردشت، اظهار کرد: امسال این طرح برای اولین بار در یک بخش استان راه اندازی شد.
وی اظهار کرد: با توجه سخت گذر بودن مسیر و برای کاهش هزینه های ناشی از مراجعه و همچنین حذف خطرات جاده ای و با توجه به دوری از مرکز شهرستان، دفتر پستی میراباد با هزینه اولیه 200 میلیون ریال با مساحت 170 مترمربع آغاز به فعالیت کرد.
عثمانی بیان کرد: تکمیل طرح داده آمایی و بهنگام سازی بیش از 60 هزار کدپستی در شهرهای ربط، سردشت و میراباد از دیگر خدمات این اداره است.
کمال عثمانی در رابطه با عملکرد 10 ماهه اداره پست سردشت، گفت: امسال تعداد 244 هزار و 897 مرسوله شامل نامه، بسته، اسناد و اوراق ارسال شده است.
به گفته وی، در سالجاری تعداد 196 هزار و 931 مرسوله از مبادی مختلف دریافت، و در سطح شهرستان تحویل همشهریان شده است.
شهرستان سردشت با جمعیت 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و در امتداد مرزهای ایران با شمال عراق قرار گرفته است.
3072 /7562/3093**تنظیم: پیمان پاکزاد**انتشار: علیرضا فولادی



انتهای پیام /*