خدمات رایگان تیم جراحی پلاستیک در گچساران



محسن حیدر پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: 67 بیمار شکاف لب، شکاف کام و سایر بیماری‌های مادرزادی شکلی سر و صورت به‌صورت رایگان از سوی این متخصصان جراحی خواهند شد.
وی بیان کرد: اغلب این بیماران قشر بی‌بضاعت این استان هستند.
حیدر پور تصریح کرد: سه اتاق عمل با تجهیزات کامل در این شهرستان برای این تیم متخصص در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه این تعداد بیمار در 2 نوبت صبح و عصر جراحی خواهند شد افزود: همچنین افرادی که دارای ناهنجاری‌های مادر زادی هستند می‌توانند در 2 نوبت صبح و عصر از ساعت 8 الی 12 و 16 الی 20 به دفتر مدیریت بیمارستان شهید رجایی مراجعه کنند.
حیدر پور ادامه داد: این تیم متخصص 21 نفره در قالب یک کاروان از 17 تا 21 بهمن ماه امسال در بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان برای متقاضیان خدمات جراحی انجام خواهند داد.
وی افزود: بیماران واجد شرایط مناطق محروم این استان از سوی این تیم پزشکی به‌صورت رایگان معاینه و در صورت نیاز، عمل جراحی پلاستیک انجام خواهند داد.
حیدر پور تصریح کرد: بیمارانی که از معیوب بودن ˈشکاف لب، سقف دهان، ناهنجاری‌های گوش، پلک، ابرو، پوست پیشانی ˈ خود رنج می‌برند می‌توانند با مراجعه به این اکیپ تخصصی معاینه و مداوا شود.
وی تصریح کرد: پس از معاینه به افرادی که نیاز به بستری و درمان بیشتر داشته باشد کد معالجه رایگان داده می‌شود تا برای انجام جراحی به کلینیک‌های فوق تخصصی وابسته در تهران مراجعه کنند.
متقاضیان برای نام‌نویسی می‌توانند به آدرس‌های اینترنتی ejtemaee.yums.ac.ir،
www.marhamportal.ir مراجعه کنند.
استان کهگیلویه و بویراحمد 713 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: موسوی
2082/6110



انتهای پیام /*