استاندار : اشتغال زایی در مازندران نیازمند تغییر نگاه سنتی است



به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد اسلامی عصر یکشنبه در مراسم بهره برداری از طرح استاندارد سازی و توسعه بخش اورژانس و ارتقاء هتلینگ بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان قائمشهر افزود : استان مازندران بیشتر از استان های دیگر فرصت های خفته دارد که با همدلی مسئولان می توان این فرصت ها را تبدیل به اشتغال کرد .
وی تاکید کرد : برای ایجاد اشتغال باید از فرصت هایی که امروزه در قانون آمده بدرستی بهره بگیریم و از هر فرصتی حتی ایجاد اشتغال های کوچک و پایدار استفاده کنیم .
نماینده عالی دولت در مازندران اراده جمعی را مهم ترین عنصر در حل مشکلات و معضلات از جمله بیکاری دانست و گفت : این که امروز شاهد به بهر برداری رسیدن طرح های درمانی بیمارستان ولیعصر قائمشهر در مدت زمان کوتاه هستیم ، امید را در دل مردم زنده می کند و این گونه کارها ارزشمند است .
وی افزود : برای به بهره برداری رسیدن طرح ها و اجرای برنامه هائی که مشکلات مردم را حل کرده و رفاه و آسایش را برای آنان فراهم کند ، نیازمند کار و تلاش بی وقفه هستیم و البته این کار و تلاش با همدلی مردم به سرانجام می رسد.
مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران هم در این مراسم با تاکید بر این که در طرح های اجرا شده در بیمارستان ولیعصر قائمشهر تمامی استانداردها رعایت شده است ، گفت که فضای 500 متری اورژانس این بیمارستان با اجرای طرح استاندارد سازی و ارتقاء به 2 هزار و 600 مترمربع افزایش یافته است.
دکتر محمد خورشیدی هزینه طرح بهینه سازی بخش اورژانس را 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : یکی از طرح هائی که در دولت تدبیر و امید در این بیمارستان اجرا و سال 94 بهره برداری شد ، درمانگاه تخصصی قلب بود که تاکنون بیش از یکهزار و 300 مورد جراحی قلب در آن انجام شده است .
وی با بیان اینکه در این بیمارستان 550 مورد جراحی مغز و سی تی اسکن نیز انجام شده است ، افزود : از این تعداد بیمار ، 280 مراجعه کننده خارج از استان مازندران بوده اند که از خدمات این بیمارستان بهره مند شده اند.
بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر به عنوان یکی از مراکز آموزشی- درمانی وابسته به تامین اجتماعی مازندران با 314 تخت مصوب، 80 تخت شناور ، دارای درمانگاه فوق تخصصی، تخصصی، خدمات تشخیصی، 14 بخش بستری، اورژانس و دیالیز است که در سال 1347 تاسیس شد.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654



انتهای پیام /*