عامل تیراندازی در شهرستان آزادشهر دستگیر شد



سرهنگ محمدرضا اصلانی شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر مراجعه یک فرد به دلیل اصابت تیر به بیمارستان حضرت معصومه آزادشهر، بلافاصله ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که طرفین درگیری با یکدیگر اختلاف داشته و دارای چندین فقره پرونده درگیری و اختلاف درمراجع انتظامی و قضایی هستند.
سرهنگ اصلانی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و اقدامات اطلاعاتی، دو عامل را در این حادثه شناسایی کردند که به سرعت محل اختفای عامل اصلی تیراندازی را مشخص و با اعزام به محل، وی را دستگیر کردند.
وی با اعلام مساعد بودن حال مجروح این حادثه گفت: در این اقدام به تیراندازی، یک جوان مجروح شده است که با انتقال به بیمارستان، حال عمومی وی اکنون رضایت بخش است.
سرهنگ اصلانی در پایان از مردم خواست هر گونه اختلافات فردی و یا گروهی را از طریق مجاری قانونی وقضایی پیگیری واز اقدامات خود سرانه جلوگیری نمایند.
شهرستان آزادشهر با بیش از 80 هزار نفر در شرق استان گلستان واقع است و روستای ازدارتپه از توابع بخش مرکزی این شهرستان در جوار شهر آزادشهر قرار دارد.
9433/1860



انتهای پیام /*