برگزاری آیین با شکوه مهمانی لاله ها در استان البرز



به گزارش ایرنا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر استان البرز در این آیین گفت:
امروز 158 گلزار شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و 30 گلزار شهدای گمنام به طور همزمان در استان البرز گل افشانی شد.
حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی ، ایمان به خدا و بصیرت را رمز پیروزی و مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان دانست و اظهار کرد: در جهان انقلاب های مختلفی شکل گرفت اما دوام پیدا نکرد ولی انقلاب اسلامی ایران با توکل مردم به خدا ،بصیرت و ولایت مداری تا چند روز دیگر وارد 40 سالگی می شود.
وی خاطر نشان کرد: مردم ایران چهلمین سال حاکمیت انقلاب اسلامی را به رغم توطئه های دشمنان جشن می گیرند.
وی یاد آور شد: چند روز پیش یکی از مقامات آمریکایی مدعی شد که نباید اجازه دهیم انقلاب اسلامی به چهل سالگی برسد و جشن بگیرند.
وی با بیان اینکه چهلمین سال انقلاب اسلامی را به برکت حضور هوشیارانه و ولایت مدارانه مردم جشن می گیریم، تصریح کرد: ملت ایران به برکت خون شهدا را امام و شهدا را ادامه می دهند زیرا آنچه که باعث حیات جمهوری اسلامی ایران شده است همین ایمان به خدا و بصیرت است.
وی از شهدا به عنوان سردمداران بصیرت یاد کرد و اضافه کرد: شهدا چراغ هدایت ما هستند تا راه انقلاب را گم نکنیم.
مدیر کل بنیاد شهید و ایثار گران استان البرز نیز در این آیین گفت: شهدا پرچم پر افتخار و غرور آفرین ایران اسلامی را در دنیا به اهتزاز در آوردند چون شهدا اسطوره های ایمان و صلابتند.
طاهرنژاد بیان کرد: شهدا با ایثارشان امنیت و آرامش را در کنار عزت و اقتدار به مردم ایران هدیه کردند.
وی یاد آور شد: شهدا زندگی را رها کردند تا ایران در منطقه و جهان سربلند باشد.
وی تاکید کرد: در دهه مبارک فجر مردم ایران با شرکت در آیین مهمانی لاله ها بار دیگر با امام راحل ، شهدا و ولایت تجدید میثاق می کنند.
وی در پایان پیام معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور را به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرائت کرد.
در این آیین مزار 1400 شهید گلباران شد.
مردم استان البرز در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) بیش از 6 هزار شهید تقدیم کرده اند.
2819/ 6155خبرنگار:مهین مالمیر**انتشار دهنده : محمد عزیزپور



انتهای پیام /*